Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Reklamace
Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud převezme zjevně poškozenou zásilku musí uplatňovat případnou reklamaci na přepravci. Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození nejlépe vyhotovit záznam o poškození ještě za asistence řidiče přepravní společnosti (při kontrole je možné zboží rozbalit a prohlédnout) a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. Odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy nenese prodejce nýbrž dopravce. Veškeré přepravované zboží je přepravcem pojištěno. V případě, že je zboží zjevně poškozeno, je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Upozorňujeme zákazníky, že na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu (jehož podpisem kupující souhlasí s jeho převzetím a potvrzuje dopravci, že zboží dorazilo nepoškozené vinou dopravy) není možné brát zřetel.
Zákazník má právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být v neporušeném originálním obalu, nesmí vykazovat známky použití, nesmí být jakkoli poškozeno a musí být vráceno včetně všech dokumentů a dodacího listu doporučenou zásilkou (zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty). Zboží odeslané nejpozději 14. den ode dne převzetí na adresu prodávajícího bude překontrolováno a následně může být vyplacena částka kupní ceny na číslo bankovního účtu uvedené zákazníkem.
Zboží se zasílá na adresu provozovny a bez doběrečného:
Aleš Podhorský
Podzámčí 58
763 61 Napajedla
Formulář k odstoupení od smlouvy ke stažení zde.
Záruka na zboží zakoupené v internetovém obchodě obaly-podlahy.cz se řídí platnými zákony. Poskytujeme záruční lhůtu 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebování běžným užíváním. Např. vyskytují se na něm díry, prořezy, oděry a uvolněné sváry, zboží má vytržená nebo jinak poškozená oka na uchycení, u zboží se po opakovaném použité změnila struktura.
Reklamace oznamujte některým z následujících způsobů:
- a) e-mailem na adresu: info@obaly-podlahy.cz
- b) doporučeným dopisem na adresu:
Aleš Podhorský
Dr. E. Beneše 1017
Otrokovice 765 02
Reklamační řád a obchodní podmínky jsou v platnosti od 1.7.2021. Změny jsou vyhrazeny.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz